Planer för hela året.

Mitt huvud exploderar snart av uttråkning här hemma i Sverige.
Då mitt nuvarande extrajobb vägrar ringa mig och låta mig jobba, vandrar jag i tristess omkring här hemma och gör upp planer för hela året. Drömmar som kanske är svåra att nå om man inte har pengar och ingen andra hälft att uppfylla dem med.
 Dock kan man vara lycklig över att man har en hel del sparpengar just så att man kan uppfylla sina drömmar.

Så min årsplan ser väl i runda svängar ut så här i mitt huvud just nu:

Rhodos igen slutet av augusti, början av september. (På obestämd tid som vanligt).
Hem igen, jobba.
Dra sista minuten resa oktober eller november.
Hem jobba igen.
Åka över atlanten över Jul och Nyår! (New York, Los Angeles).

Sen hoppas jag att min ekonomi säger JA, och att mitt jobb låter mig arbeta!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0