Min ensamma dag..

Det här är en dag som jag kommer att minnas som en av de ensammaste dagarna det här året. 

Man vaknar upp ensam i sin säng på morgonen, och försöker minnas vad det var man skulle göra just den här dagen det första man gör. Man vaknar ur den där underbara drömmen som man önskar var sann, tillbaka till den gråa verkligheten. Vetandes att man inte kommer göra ett skit på hela dagen... 
 Att desperat försöka styra upp egna planer, lönlöst idag.
Med inget jobb, trots att man ringt sitt extra jobb och tjatat om att få jobba den här veckan, händer det ingenting.

Så utan pengar, och utan tillgängliga vänner, känner jag mig bara stressad och nedstämd.

Med lite desperata försök att lyckas muntra upp sig själv slår man på sista säsongen av "Sex and the city". Vilket i sig blir lite mer deprimerande då man tittar helt ensam på andras människors kärleksliv.  
Här hemma finns det inget att göra. Inget att hämta just nu.

Jag har bestämt mig. Så fort jag hittar en billig flygbiljett åker jag tillbaka till Rhodos. Det enda jag tänker på är hur mycket jag saknar mina vänner där borta, och det faktum att man bara behöver kliva utanför dörren för att hitta någon att prata med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0