Hallå där mr "Jag söker bekräftelse".

En helt vanlig utekväll råkar man stöta på ett gammalt ragg, och jag menar inte "stöta" på det flörtiga viset. Efter att vi pratat helt normalt en liten stund tog han tillfället i akt att berätta att han skulle till Rhodos om några veckor. Det är ju typiskt att folk åker dit när jag har kommit hem igen. Iaf, jag förklarade ju såklart hur mycket jag saknar stället och så vidare. Självklart ville jag hänga på dem dit också. Då kommer den där frågan. Jäkligt onödig, för att inte tala om desperat:

"Då får jag sätta på dig också.."

Hallå där mr "Jag söker bekräftelse"! Vad är felet här, vart gav jag dig fel vibbar?

Mitt svar var "Ehhh.. Nej"!
Varpå han frågar en annan desperat fråga:

"Varför inte"?

Nej, nu förklarade jag ämnet och samtalet avslutat. Du och jag är historia.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0