Fel tillfälle att använda ordet Duktig.

En killkompis jag träffade på Rhodos berättade för mig hur vår gemensamma tjejkompis en dag kommit hem och vart ganska redlöst full. Eftersom hennes rumskompis hade nyklarna till lägenheten  och killen bor i samma trappuppgång lät han henne krascha i hans lägenhet. När han berättade det för mig använde han sig av den här meningen:

"Andra killar hade säkert försökt sig på någonting, men jag var så duktig som bara försökte få henne att hålla tyst så jag kunde få sova". 

 Visst var han en gentleman i så fall. Men hur låter det att en kille verkligen måste behärska sig så fort han har en tjej i rummet.

Duktig? Helt fel ord att använda i det här sammanhanget.

Men du är ju min vän, och du är en kille, så vad kan man göra...

Kommentarer
Postat av: Skogsilja

Håller fullt och fast med dig!

2008-08-12 @ 23:26:57
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0